25 Nisan 2012 Çarşamba

Dumur diyalog #52

Y: Arca sana çok sevdiğin bir yemek yaptım.
A: ne yaptın?
Y: Tahmin et bakalım?
A: KEREVİZ!!
(Hayır bu çocuk bizim olamaz!)
...................
Makarnasını küçük tabağa koymaya yeltenen anasına içerleyen Arca, ufaktan krize girip ağlamaya başlar. Hafiften sakinleşir gibi olduğunda;
Y: Annecim ne hissediyorsun şu anda? Bir düşün bakalım
Epey düşündükten sonra...
A: Çok su içmiş gibi hissediyorum.
...................


"HAYATIMDA HİÇ BÖYLE BİŞEY YEMEMİŞTİM!"
Krem şantili çilek yerken...

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

O kendi şahsına münhasır biri... En sevdiği yemek kereviz olan kaç kişi var.O kadar işte...

Gulcin dedi ki...

:)) yine cok guldurdun beni arca sagol :)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

:)) Bizim evde de haftada 1 taze fasulye ve etli biber dolması pişmezse Can bey bozuluyor. Çocuk dediğin patates falan yer oğlum diyorum yok bunlar daha sağlıklı sen bana fasulye yap diyor :D
Bazen sen de korkmuyor musun bunun içine uzaylı mı kaçtı diye :D

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) kereviz mi.. naptın kızım sen bu çocuğa..