29 Mayıs 2012 Salı

Dumur diyalog #54

İ : aa bir küçük fındık faresi mi gelmiş yatağımıza?


A: Hayır ben ceviz faresiyim

….

A: Annem fındık fareleri annelerini dudağından öper biliyor musun?



Marketten aldığımız mısırları kavanoza koyarken;

A: Bu ne?
Y: patlamış mısır

A: pek patlamış gibi görünmüyorlar

….

Kudurmaca oynarken;

A: Annem sen kutup ayısısın

Y: Baban ne?

A: Babam da kutup ayısı

Y: olmaz iki tane birden

A: Sen sakar kutup ayısısın, babam iyi kutup ayısı

(Çocuk haklı her kudurmaca yara bereyle sonuçlanıyor)

Y: İyi tamam sen de küçük kutup ayısı mısın?

A: Hayır ben kutup köpeğiyim!



Abur cubur dolabının başındayken yanına gittiğimde,

A: gelme buraya bakma bana

Y: Neden?

A: Burda bişey yapıyorum görmeni istemiyorum

Y: Neden? (arca’nın 34 yaş şubesi oldum:P)

A: Kızıyorsun görünce, görme!!



5 yorum:

Gulcin dedi ki...

ve Arca kilit noktayi cozer: kiziyorsun gorunce gorme :)

Saliha dedi ki...

ha ha görmezsen kizamassin tabi:))

kuzunun annesi dedi ki...

Zehirsin ve zembereksin Arciş

zero dedi ki...

Tamam ya, burda açıklıyorum: Arca gibi olacaksa çocuk istiyorum!!! :))

Elif dedi ki...

lokumsun sen lokummm