Yazılar posta kutuna gelsin mi?

18 Eylül 2012 Salı

Yarışma sonuçlarını açıklıyorum!

Çok depresiftim. Hata manik nanik depresif bir günümdeydim.


Motivasyonum sıfırdı, işimden, kendimden, hayattaki saçma sapan seçimlerimden ve hormonlarımın boyunduruğu altına girmiş PMS’den nefret ediyordum. Üstelik kahkahalarla güldüğüm kitabım tam da uçakta bitmiş, THY’nin dergisi okunmuş, gazete emlak ilanlarına kadar didik didik edilmiş, okunacak ne varsa tükenmişti. Allah kimseyi ama hiç kimseyi yolculukta kitapsız bırakmasın, amin!
O akşam eve döndüm. D&R’ın sitesinde alışveriş sepetimi doldururken sol üst köşede bir şey gördüm. Debbie Macomber kitapları indirimdeydi! Dedim ki içimden 30% indirim ile beni tavlayamazsın, en az 40% olması lazım. Duydu mu bilmiyorum ama önceki yazarların aksine (evet her hafta bir yazarın bütün kitapları indirime giriyor) 40% indirimdeydi. O an içimden 50% geçirmediğime pişmanım.

Önceki iki kitabı zor zamanlarımda üzerlerine düşeni yapmışlar, hayal de olsa umutların var olduğunu göstermişlerdi. İşin en güzel tarafı da Maeve Binchy’den sonra anneme severek okutabildiğim tek yazardı.

Bambaşka kitaplarla dolu sepetimi boşalttım ve bende olmayan bu üç kitabı sipariş ettim. Martı yayınlarının gülümseten kapak tasarımlarından sonra en yeni kitabın kapağı (Gül Limanı Oteli) pek içimi açmadı. Zira ben yazarın ilk kitabını sırf kapak tasarımı yüzünden almıştım. Kitap seçimlerimdeki ince ayrıntılara dikkatinizi çekerim : )

An itibariyle okumakta olduğum “Terapi” de çare olmazsa bu üçün birini okuyacağım artık. Olmadı, anneme verir, hayır duası alırım, bir şekilde atlatırım :)

Not: Diğer şıkların hepsi içimden geçti.

Rakı balık için vakit yoktu, hem muhterem kocam içmez, tek başına içki sofrası çekilmez dedim eledim. İndirimde hiçbir şey kalmamış abicim, yeni sezonun indirimini bekleyeceğiz artık. Ayakkabı çanta desen, huyum kurusun, ihtiyacım olmayınca çöp almıyorum. Botox için yatırımı ciddi ciddi düşündüm sonra cemiyetimizin botoxlu teyzeleri birer birer gözümün önüne geldi, arkama bakmadan kaçtım, kitaplara sığındım : )

Bu durumda yarışmacı arkadaşların hepsini öperim : )

3 yorum:

  1. cemiyetimizin botoxlu teyzeleri ha.. ben de yaş ilerlerken hak verdim bu türden işlere:)

    YanıtlaSil
  2. Amman üçünü birden okumayın aşırı dozdan gidersiniz alimallah..Ben ilk kitabı okudum, beni bir sene idare edecek gibi ;)
    Hayır duası da etkili bir seçenek bence :)
    Stressiz günler dilerim...
    (Gönderen:PMS'yi atlatıp mayışmış bi hatun)

    YanıtlaSil
  3. ne yalan soyleyeyim okuyunca iyi de geliyor boyle seyler. iyi etmissin yeliz arada lazim.

    YanıtlaSil