29 Eylül 2012 Cumartesi

Peki ya Cango, Kango, Fısıltı, Uyku, Garip, Arap, Bady ve diğerleri?

Bu yandaki fotoğraftaki güzellik Aylin. Özge'nin güzel kızı, daha doğrusu kızlarından biri. Diğeri de zaten Aylin'in koynunda. Susam.

Benim kendi evladımla bir dört ayaklı dostunun böyle bir fotoğrafını çekmeme imkan yok. Çünkü ben bu fotoğrafa her baktığımda irkiliyorum, çok fena oluyorum. Elimde değil, çünkü ben köpeklerden korkuyorum, kedilerden korkmuyorum ama her ikisine de katiyen yaklaşamıyorum. Tüylerinin tenime değmesi sağlam bir çığlık atmam için yeterli. Belki fiziksel belki psikolojik bilmiyorum, üzülüyorum ama gerçek hissiyatım bu.

Bu sebepten Özge'den fotoğraf için izin istedim. Aslında başka bir yazı vardı taslağımda, çocuklarla hayvanların dostluğu üzerine, benim hiç tatmadığım ama bu yaz çokça tanık olduğum dostluk... Ama işler değişti.



Susam mutlu bir kedi, annesi kardeşi var.
Peki ya diğerleri? Sokaktakiler.
Arca'nın bu yaz edindiği arkadaşları. Yemek verdiği sevdiği, okşadığı benim bile hafiften yaklaşmamı sağlayan dostları? 

Cango, Kango, Fısıltı, Uyku, Garip, Arap, Bady ve niceleri...

Yeni düzenleme ile onlara ne olacak biliyor musunuz? Bilgi için buraya tıklayabilirsiniz. http://goo.gl/GXcRM

Bir gün ofisteki bir arkadaşımla konuşuyorduk, hayvan barınaklarını görmüş, anlattıkları insanlık dışıydı. Açıkça söyleyeyim ne yaptıklarını, aç bırakıyorlarmış. Evet barınaklarda yer açılması için aç bırakıyorlarmış. Böylece ölen ölüyor. İşte sokaklarımızda bizimle yaşayan canlılara olacak şey bu!

Onlardan korkuyorum, irkiliyorum, sokakta gördüğümde yolumu değiştiriyorum, özetle "uzaktan seviyorum onları" ama onlarla yaşıyorum, oğlumun onlarla yaşamasını istiyorum, onların hayatını önemsiyorum.

Eğer siz de önemsiyorsanız ve bu yeni düzenleye karşı çıkıyorsanız yarın yani 30 Eylül Pazar günü sokağa çıkın! Sizi bilmem ama yazlığa gittiğimizde, Arca'nın arkadaşlarının nerede olduğunu sormasını istemiyorum!

http://www.facebook.com/events/281941048572251/



30 Eylül Pazar Saat 14:00 Taksim - Galatasaray Lisesi önü (İstanbul)

30 Eylül Pazar Saat 14:00 Konak YKM önü (İzmir)
30 Eylül Pazar Saat 14:00 Belediye önü (Bodrum)
30 Eylül Pazar Saat 14:00 M.Paşa Camii - Kapali yol
30 Eylül Pazar Saat 14:00 Halk Bankası önü (Antalya)
30 Eylül Pazar Saat 14:00 Kent Meydanı (Bursa)
30 Eylül Pazar Saat 14:00 Adalar Migros önü (Eskişehir)

Hiç yorum yok: