Yazılar posta kutuna gelsin mi?

2 Şubat 2013 Cumartesi

"Perişanlar" dizisinde aksiyon bitmiyor

Hasta yatağımdan bildiriyorum. Bir aydır devam eden öksürüğü sallanmayanların başına kötü şeyler geliyormuş, benden söylemesi. Eşşeklik etmek ve doktora gitmemek zatürre başlangıcına sebep oluyormuş. Yüksek bilmem ne değeri, kesin istirahat (zaten yiyorsa yatma ayakta duramıyorsun) iki çeşit antibiyotik, dengeli beslenme, bol sıvı alma... Vesaire...

Allah biliyor ya anamı babamı dinlemedim, iki haftadır doktora git diyen Nili dinlemedim hatta koltuğunda iki saat röflemi beklerken tiryakiler gibi öksürmemden korkan kuaförümü bile dinlemedim. Suçlu hep klimaydı ortamın nemsizliğiydi, falan filan.. Sonra bam önceki akşam ateşi 38 görünce hasssss....

Yine akıllanmadım aman dedim ne olacak üşütmüşümdür, ertesi günü yine işe gittim. Öksürüğüme tanık olanlar beni eve sepetlemeye kalktı, oralı olmadım ama ateş yine çıkınca hadi dedim gideyim.

Doktor bir aylık öksürüğü duyunca salak mısın bakışı attı son derece haklıydı.
Uykusuz kalmış mıydım? Tabii ki iki gecedir ateş nöbetindeydim
Evde enfeksiyonlu hasta var mıydı? Ayıpsın olmaz mı?
Sol tarafımda ağrı var mıydı? Hmm farkında değilim
Akıntı var mıydı burunda? Hmm hiç fark etmedim
Stres sıkıntı ? Olmaz mı hem iş hem velet sıkıntısı
Halsizlik iştahsızlık? Hmm fark etmedim vallaha yiyorum bir şeyler sebze filan yerim yani

Ciğerlerimi dinledi, sigarayı senelerce önce bırakmış olmama alkış hiç içmemişsin gibi dedi. Hala severim kokusunu o ayrı:)

Bilmem ne değeri 12 kat fazla çıktı, akciğerin bir kısmı görünmüyor, sinüzit ise kronikleşmiş.

Böyle işte rapor alıp yatmaca. Annem çorbalar mis gibi mamalar yaptı. Yatak döşek yatmaktayım.

Bu işten en büyük kar payını kapan ise İlker oldu. Arca ile uyudular gece, bir yatakta kavuştular sonunda. Bu hastalıktan mefta olmazsam katlime karar verecek kanımca zira ben ortalıkta olmadığım sürece bu mesut bahtiyar günler ancak mazide hoş bir anı olarak kalacak.

Arca demişken ... Sol gözü karanlık görüyormuş iki gündür. Yusuf yusuf tırsmaktayım, an itibariyle göz doktorundalar zira çaktırmasa sa çocuk doktorunun da pek hoşuna gitmedi bu gelişme. Dualar bizimle olsun. Bu dizi bu gidişle bırak yayından kalkmayı prime time'da ratşng rekoru kıracak, endişeliyim:(

Görsel: koltuk yok sanki bizim evde herkes yerde?


12 yorum:

  1. Yelizcim, hepinize çok geçmiş olsun. Bir sonraki postta inşallah iyi haberlerinizi okuruz.

    YanıtlaSil
  2. Ah Yelizcim ya, cok gecmis olsun! Cok dikkat edin kendinize. Acele saglik diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ah Yelizim ya geçmişler olsun bi sizin totonuz bi bizim totoöuz bir türlü doğrulmuyor. Daha 15 gündür orta kulak iltihabı peşinde gezmekteyiz. Onca antibiyotiğe,hastalık gerilemesini beklerken ilerleyince doktor bile şaşırdı...

    Tüm iyilik ve şifa dileklerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  4. :(( cok gecmis olsun Yeliz. Goz ne alaka ama okuyunca ben de merak ettim:( cabucak ikinizden de iyi haberler gelsin olmaz mi?

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çok geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
  6. Allah acil sifalar versin. Guzel haberlerle insallah. :(

    YanıtlaSil
  7. Ya insan kendini neden önemsemez hale geliyor? Çocuğun gık dese hastane yollarına düşüyorsun ama kendin ciğerlerini tükürmedikçe doktora gitmiyorsun! Ha, tükürsen de aman önemli değil şimdi doktora gidecek zaman yok dersin zaten :) Çünkü kendimde öyleyim. Acillik olana kadar doktora gidip muayene olmam...

    Neyse, toptan bitsin gitsin inşallah. Arca'nın göz olayı inşallah temiz sonuçlanır. Umarım başka aksiyon olmaz. Ben diyorum artık herkes romantik komedide buluşsun ;)
    Sevgiler.

    Mühim not: Butik bebeye göz attım dün ve Sling için verdiğin pozlar gözden kaçmadı Yeliz Hanım! Yeni bir yıldız mı doğuyor yoksa??? :P

    YanıtlaSil
  8. Çok çok geçmiş olsun. Bazen geldi mi üst üste geliyor. En kısa zamanda mutlu son bekliyoruz ...

    YanıtlaSil
  9. cok gecmis olsun, en kisa zamanda bitsin bu dizi insallah...

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun yeliz, zatüre başlangıcı ömür boyu taşınan bir hasar bir süre hep hassasiyeti hissedeceksin en iyi temiz hava bol gıda az stres tabi mümkünse şifa dilerim mercan..

    YanıtlaSil
  11. yeni okuyabildim..çok çok geçmiş olsun,bol şifalı iyi haberler,sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Herkese çok teşekkürler. İlaçlarım bitmek üzere ama hala ateşim tam olarak düşmedi yarın tekrardoktora gideceğim. Umarım mutlu sona bağlanır:(

    YanıtlaSil