28 Mayıs 2013 Salı

Dumur Diyalog #100 : Özel sayı - oku oku bitmez:)

---- Yok yok sezon finali, büyük final filan değil. Sadece #100 özel olsun diye uzattım. Arca'da bu çene anasında bu azim oldukça #1000 görür bu "dumur diyalog" serisi:) -----

A: Her sabah peynir yumurta mı yicem ben!
Y: Sen bilirsin annecim peynir yumurta kemikleri güçlendirir, yemezsen arkadaşlarınla koşmaca oynarken onlara yetişemezsin, hep arkada kalır, üzülürsün.
A: Bir şey olmaz. Dairede koşarsan en arkada koşan hep birinci olur.
………………..
Mutfağa giderken önümü keser: “sen mutfağa giremezsin”
Belli ki bir haltlar yiyor.

Y: Annecim baban daha az kızar, o girip baksın mı mutfağa?
A: Baba tamam sen gel!

(yediği halt: sebilden pet şişeye su aktarma çalışması sonucu göl olan mutfak zemini)

…………..

Parkta oynarken evvelden cebinde kalmış bir şekeri bulur getirir: “Annem şimdi ben oynarken bu cebimde kalmasın.”

Y: Tamam kalmasın
A: Elimde de tutmayım şimdi yorulurum
Y: Eee?
A: Yiyim ben bunu en iyisi?
…………..

Yırtık kotumu gördüğünde, dehşet içinde: “BUNU İŞE GİYME SAKIN!”
Y: Giyerim belki niye ki?
A: Olmaz sakın giyme sakın bunu kimse görmesin, böyle bir şeyin olduğunu bilmesinler!
………….

Kiraz yerken,
Y: Arca bak koltukta yeme dedim, yedin leke oldu!
A: Görmüyorum ben?
Y: Ben buradan görüyorum
A: Hmm demek uzaktan görünüyormuş leke
……………….

İ: Arca, çilekten annene de versene bak bekliyor başında
A: Tadına bakıp verecektim ama yemişim yanlışlıkla
……………….

A: bir daha doğunca kız olucam ben
(Reenkarnasyona inanan bir çocuğum var hey allahım!)
Y: niye o?
A: (hareketi yaparak) uzun saçları var böyle böyle sallıyorlar
……………….

Doktorun muayenehanesinde tanıştığı kızla muhabbet ederken,
"Benim arkadaşım Liva'nın saçları seninkinden daha güzel"
Arca halleri
……………….

Cumartesi sabah

İ: akşam ne yiyelim?
A: et
İ: tamam ama yarın balık da yiyeceğiz tamam mı babacım ? Hep et olmaz
A: tamam

Cumartesi akşam, pirzolaları bitirdikten hemen sonra;
A: bu pirzolaları benim ağzımı acıttı artık sert bişey yiyemem, balık filan yiyemem çok acır.
Y: hmm o zaman çikolata da yiyemezsin kiraz da yiyemezsin
A: yok yok onları yerim, böyle sevmediğim şeyleri yiyemiyorum
……………….

A: babaanne sen şimdi matematik öğretmenisin ya söyle bakalım 29'dan sonra neden "yirmi on" gelmiyor?
……………….

Annesi parka gidemeyecek kadar yorgunken ve yırtmaya çalışırken, gıcık olan Arca "sen artık bizim evde yaşama sadece babam yaşasın"

Babası Ipad'i vermeyince; "sen artık bizim evde yaşama! Annem yaşasın"





18 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

:))) seker tasıyıp yorulan ellerini severim

Tuten dedi ki...

hahaha yerim onu erkeklerin de saçının uzun olabileceğini bildiği gün o saçlar rocks ;)

lale dedi ki...

en sevdiğim kategori...100. yazı süper olmuş...Onu o güzel aklından öpüyorum...

Adsız dedi ki...

BENİMDE EN SEVDİĞİM VE KEYİF ALDIĞIM KATEGORİ, ASLA BİTMESİN ZATEN... :) Dumur Diyalog #10000 'İ GÖRELİM. ;)

Fatma dedi ki...

Dumur diyaloglara devam çok keyifli:)

Özgürella dedi ki...

ay lav Arca :)

BitliTurist dedi ki...

Dumur diyalog görünce çok sevindim bir de özel,uzun kelimelerini görünce kendimi bir nescafe yaptım, yanına da çikolata kaptım öyle okudum:)

Arca harika bir çocuk ya. Bizim ev de bir Arca, bir de birkızbiroğlan dendi mi kulaklar kabartılıyor. Bir şey izleniyorsa durduruluyor. Eğer dinleyecek biri yoksa kesin mail atıyorum :D

1000-2000 bekleriz :)

elvan dedi ki...

Hiç bitmesin dumur diyaloglar gittikçe daha komik oluyor :))) numaracı oğlunu kocaman öptüm

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok keyif alarak okudum.Özellikle kiraz diyolğuna bayıldım.

Gulcin dedi ki...

agzim acik kaliyor!
Arca cok tatlisin sen ya cok

Deli Anne dedi ki...

arca seni seviyorummmm

Pratik Anne dedi ki...

Super ya, hatta super otesi. Muhahhhaa!

PINAR dedi ki...

Arca çok tatlısın..

Adsız dedi ki...

Arca'yı tanıyormuş kadar çok seviyorum desem inan abartmış olmam,çok tatlı,çooookk ( CEREN )

Bizden dedi ki...

çok iyi çok...başlığı görünce hemen "ne demiş yine Arca?" diye merakla açıyor,keyifle okuyorum...
harikasınız...

Adsız dedi ki...

Keşke İstanbul da olsanız Ege Arcayla oynasa(:
Özge

yeliz dedi ki...

Arkadaşlarım çok teşekürler tek tek cevap yazamadım kucak kucak sevgiler:)

morkalemlik dedi ki...

Cok tatlisiniz yaaa! Oglum buyusun bir an once konussun istedim :)

Muhabbetiniz bol olsun