9 Mayıs 2013 Perşembe

Dumur diyalog #99

Sabah anasıyla babasını yataklarında uyurken dürten cüce; “FINDIĞIMI YEMİŞSİNİZ!”

“Hönk?”

“Paketini çöpte buldum, fındığımı yemişsiniz!”

Y: Üf arca sabah sabah yaaa

A: Sürpriz* torbam da ortadaydı, ne yediniz içinden?

……………..

Y: Arca, Deniz’i çok özledim ben, sen de özledin mi? Göremedik ne zamandır. Gidelim mi halanlara?

A: I-ıh gitmeyelim, Halam Deniz’in videosunu çeksin göndersin, telefondan seyredelim.

…………….

A: Ne arıyorsun annem?

Y: Hamilelik yogası DVD’si vardı Arca, onu arıyorum, gördün mü sen?

A: Hamile misin annem?

Y: Hayır benim için değil, Hülya’ya vereceğim.

A: Sen de hamile ol

Y: Hayır annecim, ben bir tane çocuğum olsun istiyorum

A: İki tane olsun n’olcak?

……………

A: Seni seviyom annem

Y: hehe neden seviyosun?

A: Beni çok güzel doğurduğun için

…………….

A: Ne o elindeki?

Y: Kalem annecim

A:N’apıcaksın onunla?

Y: Kitapta önemli bir yer var, orasını…

A: Hiiiiiiiii kitap çizilmez kitap çizilmez!

*: Sürpriz = abur cubur. Okula gidesiye kadar abur cubur yemesi yoktu, pazartesileri sürpriz günü adı altında abur cubur günümüz oldu. Bu yüzden çikolataların ve bisküvilerin genel adı sürpriz bizim evde.

2 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

Ayy çok tatlıyaa neden yediniz çocuğun fındığını:)tatlı dillerine kurban:)

minikkus dedi ki...

aaahaha hep okuyorum ama cogu kez yorum yapmıyodum. bu kez tutamadım kendimi :))) süpriz torbam da ordaydı, ne yediniz içinden? aahuahauhua cok komik bu bebeler yaa, her gün yeni bi olay, her an yeni bi keşif :)