6 Nisan 2015 Pazartesi

Dumur diyalog #140

Y: Arca pazara gidiyorum, çağla badem çıkmış alayım mı?
A: O ne? seviyor muyum ben?
Y: Yeşil eriğe benziyor, tuzlu tuzlu yiyorsun.
A: Peki al, elin değmişken erik de al annem.
......


Koltuk minderlerini üst üste koyarak kendince bir şeyler yapmış.
A: Anne senin için özel bir koltuk yaptım, nasıl olmuş?
Y: yerim seni eşek herif.
A: Aşk olsun! Bunun karşılığı bu mu yani? Bir çikolata bir pasta yerine bu mu? eşek herif mi?
..........

Y: Arca! Yere atıp durma kendini, dizlerin kırılacak!
A: Yere atmıyorum kendimi. Yukarı zıplıyorum, sonra yerçekimi yüzünden yere düşüyorum!
...........

Yeni odası ile ilgili babasıyla istişarelerde bulunuyorlar.
A: Peki baba, o halde sana yeni bir teklif sunuyorum, hazır mısın?

2 yorum:

Gulcin dedi ki...

elin degmisken bana da erik eliversene be Yeliz :)

yeliz dedi ki...

Ah be almam mı:)) sizin oralarda yok di mi:( tuzlayıp rakının biranın yanında yedin mi pff ki ne off