26 Eylül 2021 Pazar

Dumur diyalog #173

 Y: e Arca güzel kızlar var mı yeni okulda?

A: bilmem

Y: nasıl bilmem?

A: anne maske var yüzümüzde görmüyorum ki nerden bileyim güzel mi değil mi!

—— 


Y: maç muhabbeti yapma Arca sıkılıyorum

A: babam senle nasıl evlenmiş ya!? Böyle olmaz, ben futbol seven bir kadınla evleneceğim, ne konuşacağız yoksa!?

Y: iyi Belçika’dayız şanslısın, burda kızlar futbola çok meraklı 

A: evet bu iyi oldu


—-


İ: bir yerlere arabayla tatile gidelim

Y: kasım tatilinde gidelim, nereye gitsek?

A: ingiltereye gidelim. Yalnız orada ben konuşayım siz bana bırakın. 

Y: neden?

A: benim British aksanım çok iyi siz Amerikan aksanıyla konuşuyorsunuz!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yerim ben bu çocuğu ya. Hülya

okuyanguzel dedi ki...

:))

Asortik Krep dedi ki...

Her zaman ki formunda 🙃

Asortik Krep dedi ki...

Her zaman ki formunda 🙃