18 Eylül 2021 Cumartesi

Temposu düşük farkındalığı yüksek

 Bugün Arca, yeşil sahalardan uzak kalmasının tesellisini takımının maçını izlemekte bulmak isteyince, kırmadım evladımı, maça götürdüm. Kendi oğlum oynarken izliyorum da, öbür veletleri izleyecek değildim, ergenimi bıraktım, yürüyüşe çıktım. 

İlkerle çıktığımız yürüyüşlerden farklı olarak tempom epey düşük, çevreye farkındalığım epey yüksekti. Durup çiçeklere konan kelebekleri izledim hatta fotoğraflarını çektim.



Evlerin arasından usulca akan bir kanalın kenarında popolarını titreterek yüzen ördekleri seyrettim.


Evlerin bazıları cadılar bayramı konseptine giriş yapmış, balkabakları sergiye çıkarılmıştı. 



Parkta bir banka oturduğumda o kadar sessizdi ki, gözlerimi kapatıp yüzümü yaprakların arasından sızan güneşe döndüğümde, düşen yaprakların sesini duyabiliyordum.



Birkaç ağaç gövdesini de okşamış olabilirim. Evet bunlar İlkerle spor maksatlı yürüyüşlerimizde asla müsaade edilmeyen hareketler hazır yalnızken tadını çıkaralım;)


Yalnızken tadını çıkardığım bir başka şey de salonda kitap okumak. Kimse ilişmiyor, kimse zırt pırt araya girmiyor. Kitabıma ara verdiğim tek zaman Arca’nın ara sıra odasından gelip bir şey sorması ya da benim kalkıp çayımı tazelemem… 


Çok şahane bir kitaba başladım. İzmir’den getirdiklerimden, Klara ile Güneş. Kazuo Ishiguro dehası. Biraz daha okudukça paylaşırım, daha ilk elli sayfada şimdilik muhteşem diyebilirim;)

6 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Selam Yeliz bende mini kalbağı alıp sonbahar havasına girdim. Senin eski yazılarına bakıyordum. Bir yazıyı aradım bulamadım. Belçika yani yurt dışına gitme sebebin ile ilgili bir yazı okuduğumu hatırlıyorum. Ama ne zaman. Yakın tanıdığımın oğlu Londra'ya gitti. Bu konuda bir yazı yazacaktım. Sevgiler.

yeliz dedi ki...

Merhaba,
İki link bırakıyorum, acaba bunlardan birini mi arıyordunuz?
https://gununcorbasi.blogspot.com/2017/03/challenge-accepted-belcika.html
https://gununcorbasi.blogspot.com/2016/07/uruguay-m-yunanistan-m.html

deeptone dedi ki...

hayat güzeeeel işte :)

parıldayan çiçek dedi ki...

Teşekkürler. Ben geriye gitmemişim. Sevgiler.

Leylak Dalı dedi ki...

O mor çiçekli kelebekli şeyin adı kelebek çalısı, kelebek oteli işlevi görüyor :)) Ben de leylağa benzettiğim için çok seviyorum...

yeliz dedi ki...

ah ne guzelmis ismi. bayiliyorum o cicege guzel de kokuyor ama asil ustu kelebekli sahane bir goruntusu var.