17 Şubat 2012 Cuma

Dumur diyalog #43

Portakal suyu hazırlarken...

A: Annem onun içine ilaç karıştırma!
Y: Karıştırmıyorum Arca, senin kafan çok çalışıyor, gıcık!
A: Saksı o ! kafa değil
.................................

"Annem gel arabalarla oynayalım. Kocacığının hoşuna gitti senin de hoşuna gidecek, göreceksin!"

.................................


Sofradayız, ıspanak yiyoruz, yemekten sonra kurabiye sözüm var kendisine...
A: Annem karnım ağrıyor
Y: kaka mı var Arca?
A: Hayır çok yemek yemekten karnım ağrıdı.
Y: Hmm o zaman kurabiyeleri ben yiyebilirim, madem sana fazla geldi?
A: Ispanak yiycem bitiricem!
.................................


Y: Ananede kalırsan sana çikolata bile verir biliyor musun?
A: Ben "bugün çikolata yedim, yemem" diyeceğim ananeye
Y (içses): Onu benim külahıma anlat!




9 yorum:

nil dedi ki...

"kocacığın" :))))))))))))))))

Gulcin dedi ki...

senin de hosuna gidecek goreceksin :) cocuk ne yapsin daha sizi eglendirmek icin cabalayip duruyor :)

Elif dedi ki...

bilmiş cüce seni :))

Adsız dedi ki...

sana ne ne denirki arca süpersinnnn... kocacığın çok eğlendi he....
annem onun içine ilaç karıştırmayı okuyunca acaba arca türk filmimi izledi dedim birden (nuri alço yeliz) ... sevgilerle elif

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Kafa kıran diyaloglar bunlar! Adamı en öfkeli anında güldüren tek şeyin bir çocuğun ağzında saklı olması ne enteresan:)

İpek dedi ki...

Senin de hoşuna gidecek kısmına koptum :)))

İpek dedi ki...

Senin de hoşuna gidecek kısmına koptum :)))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) yorumsuz..

yeliz dedi ki...

hehehh hoşuma hiç gitmedi valla:) oldum olası araba oynamayı sevmem. tamir yaptık