11 Şubat 2014 Salı

Bu ara

Mola mı verdim ne:)
Dönüşüm muhteşem olacak gibi bir beklentiye girilsin istemem zira yok öyle bişey.
Sadece bu aralar anlatacak çok şeyi ama yazacak mecali olmayan bir insanım. Zamansızlık değil takatsizlik diyelim:)
Misal dün akşam on civarı uyumuştum. Üstelik bir otel odasında tek başıma okuyabilir, buraya aklımdaki ve not defterimdeki zilyon tane konu hakkında yazabilir hatta açık televizyona aptalca bakabilirdim. Hayır sadece uyudum.
Bu aralar işler yoğun...
Arca zırt pırt öksürük burun akıntısı gibi şikayetlerle tarafımdan küfürü yiyor.
NA iki haftalığına izinli yer cücesi bir anneanne bir babaanne takılıyor.
Öylle işte...
Ha geçen gece rüyamda birini öldürdüm ellerimle kim bilmiyorum. Kafayı yiyecektim!
Okuduğum kitap mı kanıma girdi ne!?
Kitap nefis bu arada "rüzgarın gölgesi". Anlatarım sonra...
Sonra İlker denizden iskorpitler kalamarlar tezgahtan da karidesler kapmış İlker & Yeliz işbirliği ile bir yemek yapmışız offff tarifini vereceğim kesin:) biz bu ilkerle çocukta çuvallamış olabiliriz ama mutfakta süperiz tevazu gösteremeyeceğim:)
Kitap kulübü için blog hazırlıyorum bu arada... 
Ay görüyor musun hiç boş durmuyorum:)
Ve kahvaltıda Litvanyadan gelen misafirlerimle buluşmam lazım. Onları da anlatacağım...
Neyse hadi ben kaçtım!

Telefondan yazılmış bu postun yazım hataları için özür diler okuyanların fözlerinden öperim:)


9 yorum:

Okuyanguzel dedi ki...

Evet yeni post beklerken gözlerim yollarda kaldı! Lütfen yani özletme kendini bu kadar! (Allahtan eski yazıları bitiremedim daha)

Uyumak istediğin kadar uyu boş ver diğer herşeyi uykuya=(hayattan uzaklaşmaya) ihtiyacın var demek ki !
Bu arada kitapseverler için olan bir blog keşfettim. Belkide duymuşsundur ama önermeden duramadım. "birkitapokudum.com" Ben çok sevdim de. :)
Herşey sana çoook ama çoook kolay gelsin bugün.

lale dedi ki...

hayır bana ne oluyosa,beğendiğim kitabı bir başkası da beğenince:))
Carlos Amcanın başka kitapları da çıktı haberin olsun...

Hastalık işine hiç girmeyeyim Yeliz, iki aydır bolca nasibimizi aldık.

not:
Kitap severler için blog keşfeden arkadaş ''BİBLİYOMANYAKLAR'' da çok güzel bir kitap blogudur,ayıptır sölemesi. Kem de her hafta bir kitap ödülümüz var...

yeliz dedi ki...

Bakayım hemen ahucum çok sağol:) lale abla -aşağıdaki yorumcu:) - harika bir kitap kurdudurve onların blogları da şahanedir tavsiye ederim bibliyomanyaklar.com

yeliz dedi ki...

Lale ablacım zaten senden görmüştüm rüzgarın gölgesini ve çok teşekkür ediyorum:)

yeliz dedi ki...

Bir de bibliyomanyaklara bayılıyorum hatta yorum bile bıraktım:)

Gulcin dedi ki...

Kitap kulubu blogu oley!!!
Cok yasa Yeliz cok yasa :))
Bu arada bor git ya cocukta cuvallamislarmis. Sen kulahimiza anlat onu :) Dort dortluk bir uretim ben cani gonulden tebrik ediyorum sizi.

Bu arada ozluyorum seni okumayi be yeliz. Su blog alemindeki son kalelerimdensin sen de birakirsan sanirim diyecegim ki evet bloglarin sonu geldi :(

Cook opuyorum seni!

www.macerakitabim.com dedi ki...

Yeliz, komik kadınsın valla:) Ne zaman okusam, sesli sesli gülüyorum. Deli diyecekler bak, haberin olsun. Kitap şahane ve yazar da çok mütevazi yahu. Son kitabının arkasında okuyucuya şöyle demiş adam: (yani kısaca) Siz olmasanız ben hiçbir şeyim. Sizler için yazıyorum ey okuyucu. Umarım kötü şeyler okutarak, vaktinizi çalmamışımdır. Peşinden hazır basılmışken, diğer kitapları da oku:) Şu Fermin sıska, dalgacı, işi gücü yok ama aklımı karıştırıyor haa, hayır olsun!
Öpüyorum, sevgiler

yeliz dedi ki...

Ay çürük ayol! Hala öksürüyormuş kafayı yiyeceğim. Şimdi uçakta bi kadın vardı öksürüen bir bakış atmışım sesi içine tıkıldı. Bana öksürükle gelmesin kimse:/

yeliz dedi ki...

Vuhuuu sen kaçıncı sayfadasın? Ben yarıyı geçtim çoktN o piislik fumerodan acayip tırsıyorum bir bence miquelde bir numara var hadi bakalım ay eve gideyim de kalanı okuyayım bir an önce