24 Şubat 2014 Pazartesi

Çocuk

Umumiyetle gıcıksın. Çoğu zaman inatçı.

 İstediğin olmadığında çok ama çok agresif olabiliyorsun ve herkesi kontrolün altına almaya çabalıyorsun. Çok sinir bozucu bir durum haberin olsun.


Sürekli ama sürekli şarkı söylüyorsun, hadi söylüyorsun tamam, şarkıların sözlerini niye değiştiriyorsun? Müzik konusundaki yetenek fukaralığın kesin benden, hele o sabah suratsızlığın? Bu anan olacak kadının pek çok iyi özelliği var, birini olsun seçeydin ya çocuk!



Bir şeye dadandın mı çok affedersin b.kunu çıkarıyorsun. Sonra da doğal olarak bıkıyorsun. Örnek verdirtme bana, biliyorsun, hafıza kartları, satranç…

Yemek seçiyorsun, ne yapıp ne edip kendi dediğine getiriyorsun yemek işini. İşin peşini bıraktım haberin ola! 

Sana nasıl davranmam gerektiği konusunda ayar vermekten çekinmiyorsun. Bağırmayacakmışım, güzelce konuşacakmışım, sözünü kesmeyecekmişim. Dilini kesiveresim geliyor, Allahın bildiğini senden niye saklayayım?

 Yaşlandım, senin varlığınla yaşlandım. Sadece yüzümdeki çizgiler artmadı, endişe, vicdan, uykusuz geceler, ateş nöbetleri, hepsi ve daha fazlası… İnsanı yaşlandıranlar bunlar. Yoksa senin kasti bir şey yapman mümkün mü? Sen daha çocuksun çocuk! Ama bil ki, haleti ruhiyemin yegane sorumlusu sensin! Hasta olmaya gör…

Gözümün feri, sesimin neşesi yitip gidiyor.

Ama var ya çocuksun filan ama insanı nasıl da büyütüyorsun. Sabrı, el kadar bile olsa çocuğa birey gibi davranmayı nasıl da güzel öğretiyorsun. Organize olabilmeyi, aynı anda birçok şeyi düşünebilme/yapabilme meziyetini, yeri geldi mi boş vermeyi ve gerekli ise el kadar çocuktan bile özür dilemeyi ne güzel öğretiyorsun…

Teşekkürler çocuk.

En çok da bizim çocuğumuz olduğun için…

Evet çocuk! İyi ki bizim çocuğumuz olmuşsun:) İyi ki doğmuşsun… 
Mutlu yıllar...

.........

Dün akşam saatleri, arabada, uyumasın diye Arca'ya görev verilir...

İ: Babacım ara sıra arabanın arkasına tekne hala römorkun üzerinde mi, geliyor mu diye bakar mısın lütfen? 
A: Bakarım tabii …. Hmm iyi ki sizin çocuğunuz olmuşum, değil mi? Tekneye çok iyi bakıyorum, yardım ediyorum.


14 yorum:

Okuyanguzel dedi ki...

Arca'ya tekrar mutlu ve sağlıklı uzuuuunnn yıllar diliyorum.

Bu arada kesinlikle kötü özelliklerimizi alıyorlar sanırım. Yıllardır herkes benim alaycı konuşmamdan şikayet eder durur ve bende kendimi törpülemeye çalışırım. Ama bil bakalım bu kötü özellik kimde ortaya çıkmış? Tabiki oğlumda.
Şimdi karşımda sürekli beni iğneleyerek konuşan bir tip var. Birde yavaş hareket etme yokmu sabahları evden çıkarken çıldıracak gibi oluyorum.Hakettim galiba bunu ben!

Adsız dedi ki...

Nice güzel senelere.. Sağlık ve mutlulukla.. duygu.

Adsız dedi ki...

Arca'ya sağlıklı, mutlu nice yıllar. iyi ki doğmuş, iyi ki doğurmuşsun. İkinizi de kocaman öpüyorum.
Çenebaz

morkalemlik dedi ki...

Nice sağlıklı mutlu yaşların olsun Arda, iyi ki doğdun, iyi ki annen seni bizimle tanıştırdı, çok şanslısın bence annen bir harika :)

CEREN dedi ki...

Sabahları yine suratsız ol,ama ömrün boyunca yüzün hep gülsün çocuk..Şarkı sözlerini yine değiştir istersen,ama hep güzel,neşeli sözlerle değiştir..İnatçılığından sakın vazgeçme,ama iyi şeylerde inatçı ol," inat ettim başaracağım,inat ettim çok mutlu olacağım" de mesela çocuk..Sana nasıl davransınlar istiyorsan sen de öyle davran çevrene,kimsenin sözünü kesme,bağırma,dinle, konuştuğunda da tıpkı şimdi olduğu gibi herkesi kendine hayran bırak çocuk.. Bu güzel,bu neşeli annenin ve bi türl koynunda uyumadığın babanın kıymetini bil, hepsinden önemlisi çok ama çok mutlu ol çocuk.. İyi ki doğmuşsun :)

bahar dedi ki...

Arca'ya sağlıklı , güzel yıllar diliyorum, çok mutlu olsun, çok mutlu olun :)

Banu dedi ki...

Nice mutlu yıllara, sağlıkla :)))

Gulcin dedi ki...

Kuzu bu ya! Evet iyi ki dogmussun Arca bak ne de guzel yardim ediyorsun. kucuk adam, kocaman yurekli anne iyi ki birbirinizi bulmussunuz. Saglikli nice yillara!

pelin dedi ki...

mutlu yaşların olsun arca!!!!!! :)

annegazetesi dedi ki...

O kadar o kadar güzel yazmışsınız ki, birebir katılıyorum size izin verirseniz. İyi ki doğmuş Arca! :)

yeliz dedi ki...

:)) çok teşekkürler

yeliz dedi ki...

aynen okuyunca gözlerim doldu, kendime gelemedim bir süre çok teşekkürler ceren çok teşekkürler anne gazetesi

yeliz dedi ki...

@çenebaz biz de öperiz:)
@pelin, tşkler
@gülçin canımsın:)
@banu çok tşkler
@bahar sevgiler
@duygu çok tşkler...
@şaziye beni utandırıyorsun çok sağol

Fatma Nur dedi ki...

Bu güzel çocuğa ve ailesine sağlıklı, mutlu ve huzur dolu bir ömür dilerim