26 Şubat 2014 Çarşamba

Burç magazini

Arkadaş ben bu oğlan balık burcu olmasaydı yav, ıyk mıyk diye senelerdir atıp tutuyorum da…

Balık burcu olup da okuyanlar… alınmaca gücenmece yook. Iyk yani.

Bir öyle bir böyle. Adam saniyenin onda biri kadar bir süre halet-i ruhiyesini değiştirebiliyor. Dakikada sekiz ayrı mimik icra edebiliyor. İnadın babasını yapıyor. Ve çok pis kıvırıyor. Yani bu çocuk benden olamaz dedirtecek her türlü meziyet bunda!

Bunun babasıyla bendeniz naçizane ayağı yere sağlam basan boğa burçları olarak son beş senedir alışamadık gitti. Nasıl bir değişkenlik nasıl bir manyaklık, karakteri mi bozuktur nedir!

Neyse ben böyle senelerdir sallıyorum da abicim çok sağlam herifler var bu balık burcu camiasından.

Arca’nın bugünlerde doğum günü ya, algıda seçicilik olsa gerek sürekli ünlülerin doğum günü haberlerine denk geliyorum.

Sayalım… Bir kere Nejat İşler. Mis! Sonra Beyazıt Öztürk. Albert Einstein! Hatta Steve Jobs. Peki ya Ferhan Şensoy? Gabriel Garcia Marquez Sabahattin Ali desem? Hmm… Vivaldi, Graham Bell gibi tarihi kişilikler de mevcut.
--- nasıl da unutmuşum ! İyi ki doğdun Deniz Gezmiş- 27 şubat ---

Tam keyfim yerine geldi, bizim oğlanın burç bakımından ecdadı sağlam diyordum ki… 

Hassss…. Nasıl da unuttum ben onu!? Twitter’da görünce “Ampul” yandı. Evet bugün Ferhan Şensoy’un doğum günü ve bil bakalım başka kimin?

Hadi hop yine döndük…. Iyk mıykkkk

Neyse Adolf Hitler de boğa burcuymuş bu işler burçla murçla olmaz der magazini felsefeye bağlar hop kıvırırım, hadi eyvallah!

5 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ay sen ne dedin Yeliiiz, Hitler boğa burcumuy muş?
Ben bu Gamse'den şüpheleniyordum zaten. Evdeki lakabı müdürdür zira:)

Unknown dedi ki...

Bir baba, bir erkek kardeş ve bir eşten sonra Ada da balık burcu olsaydı diye düşünürken başak olmuş olması beni benden alıyor, balık olaydı keşke:) Bu arada burcunu seven kardeşim geçende paylaşmıştı http://oned.io/h/228964

Okuyanguzel dedi ki...

Valla yat kalk akrep burcu olmadığına şükret derim ben. Bir akrep burcu olarak oğlumun akrep burcu olmamasına çok seviniyorum gerisini sen düşün!

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ne burcu olduğumu bilmediğimden midir nedir benim şu burçlara inancım sıfır yahu.
Arca bence kendine münhasır , özgür ruhlu bir çocuk olacak , ne mutlu sana :)

Gulcin dedi ki...

ne varsa yengecte var arkadas :)
ha ha ha :))