22 Temmuz 2011 Cuma

an itibari ile...



Dün gece ayrı kaldığım cücenin yeni traş olmuş suratının fotoğrafını gönderdi ilker.

20 dakika rötar yapan uçağı beklerken moralim düzelsin diye.

an itibari ile b.k gibi bir kahveye 6 tl vermenin acısını hissediyorum, çoook yavaş bir internet bağlantısı için herşey, ne acı...

Dün akşam ağzının içine düştüğüm, içime sokasım gelen üç kadın ile beraberdim. An itibari ile hala sarhoşluğu içindeyim dün gecenin

An itibari ile evde yemekli misafir var, muhtemelen misafirler salata yapıyor ve muhtemelen ben gece çalışacağım.

Buna rağmen yaşasın long weekend!! yaşasın yazlıkta 4 gün yaymaca...

An itibari ile uçağa binmem gerekiyor, zira LAST CALL!!

3 yorum:

Evrim dedi ki...

An itibari ile bayıldım :) Güzel mi güzel gül yüzü, içi gülen gözleri iyice çıkmış ortaya.

Adsız dedi ki...

o an bende dudakların rengine vuruldum :) hani derler ya kiraz dudaklı diye.. elmacık kemiklerin dolgunluğuna ne demeli :) 41kere maşalahhh yüzünün güzel detayları ortaya çıkmış yakışmış. mercan..

Adsız dedi ki...

an itibariyle nerelerdesiniz yeşim hanım??? :) mercan