23 Aralık 2020 Çarşamba

An itibariyle

The Holiday filmini izlemekten geliyorum, bu kaçıncıydı acaba? Netflix noel ruhuna dokunan yumoş filmler yığmış menüye, seç beğen al. 


Kendilerini oyunculukta ispatlamış kadınların bu tür filmlerdeki abartılı üzüntü/ kahrolma sahnelerini bir tek ben mi itici buluyorum? 


Meryl Streep’ten (it’s complicated) tut da Diane Keaton (something’s gotta give)’a kadar... tüm o ağlama sahneleri neden o kadar abartılı? Ay neyse bilmiyorum. The holiday filmindeki Kate’in ilk kısımlardaki sahnelerinde de aynı şeyi hissettim ama filmin tamamı o kadar bonbon şekeri ki, umursamadım.


Günün ortasında noel filmi izlediğime göre tatile girdiğimi anlamışsınızdır. 12 günlük noel tatili resmen başladı yeay :/


2020 içinde bir defa zorunlu  (covid malum) mayıs tatili (staycation), bir defa da iki haftalık yaz tatili dışında tatil yapmamıştım. Özellikle yaz tatilinin kısa sürmesi ve sonrasında inanılmaz bir yoğunluğun içine dalmam sebebi ile bu tatili iple çektim. Evet memlekete gidemiyor olsak da... 


Geçen yıl bu zamanların blog yazılarında adet olduğu üzere yeni yıl temennilerinde bulunmuşum: sağlık sadece sağlık istemişim. Covid nanesinden bihaber... 


Bu tatile de, 2021 yılına da plansız giriyorum. Hiç benlik değil! Başımıza taş yapabilir - ki bir o kaldı zaten!


Yeni yıla hep planlarla girilir de tatile planla giren benden daha manyak biri var mı acaba!? Benim şimdiye okuyacaklarımı, evde yapılacak düzenlemeleri, yenecek yemekleri filan planlamış olmam gerekirdi. Evet bu durumda bir gariplik var, ben gideyim de bir ‘tatilde yapılacaklar’ listesi hazırlayayım, benim yüzümden başımıza taş yağmasın.


Bak o kadar boşum bomboş ve amaçsızım ki, kendime instagramdan filtre denedim, allah affetsin:))



2 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

Ne güzel :))

Adsız dedi ki...

saçlar çok hoş Yeliz iyi tatiller. Hülya