28 Aralık 2020 Pazartesi

2021’i beklemeden

 Bu Notlar uygulamamda bir klasör.

“Bu yıl listeler yapmayacağım” dediğimin üzerinden sadece 3 gün geçti. Ve işte buradayız. “Korkunun ecele faydası yok” dedim, kantara çıktım ve +5 kilo gerçeği ile yüzleştim, ve bilin bakalım ne yaptım? Evet liste-LER:))


Çünkü ben kriz anlarında liste yaparım, ne yani panik yapmaktan iyidir! 


“2021’i beklemeden” klasörü de bu listelerden oluşuyor, listeler mi? Tabii ki sağlıklı yemek listeleri, Burçin’in beslenme listesi(eskiden annelerimizin tarif defterlerinde Aysel’in kurabiyesi filan olurdu, işte o hesap), her günün “bugün ne yedim?” Listesi... ölçüler tablosu, kilo istatistikleri... 


Tükürdüğümü yaladım mı? Yaladım ! Pişman değilim. Nasıl ki oturduğum yerden noel filmleri izlerken pizza üzerine patlamış mısır yanına bira gömdüğüme pişman değilsem, plan projelerime yoğunlaşmaktan liste bağımlılığıma geri dönmekten de pişman değilim. 


Oh be itiraf ettim, şimdi önümüze bakalım. 


Hedefimiz net gençliğimiz (!) umudumuz var: +5’ten -1’e ineceğiz.

Ne zamana kadar ? 

2,5 ay içinde

Ne zaman başlıyoruz?

Ayol neyi bekleyeceğiz-2021 mi? Alemsin başladım bile;)

1 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

Panik yapmaktan iyidir !

Katılıyorum :)