19 Aralık 2020 Cumartesi

Kollarını öpmek

 Evet kollarımı öptüm bugün

Çok iyi geldi

Çocukluğumda daha sık yapardım

Kendimi daha mı çok severdim çocukken? 

Galiba...


Arca’ya “seni çok seviyorum” dediğimde, “sevmekte haklısın bence ben çok sevilesi bir çocuğum” diyor, “ben de beni çok seviyorum” diye ekliyor. Dünyada en çok kendisini seviyormuş, ne diyebilirim, o kadar doğru yoldasın ki!


Ne ara kendimizi daha az sevmeye başladık acaba? Hatalar yaptıkça mı? Başaramadıkça mı? 

Bugün kollarımı öperken neden öptüğümü fark ettim, takdir etmek için... çünkü ne yapmıştım bütün gün?

Sabah erkenden kalkıp kimseler doluşmadan IKEA’ya gitmiş, her şeyi halletmiş, üstüne de ofise uğrayıp ne zamandır aklımda olan sırt ağrılarıma iyi geleceğini bildiğim fakat sürekli ertelediğim ekran ve klavyeyi alma işini de aradan çıkarmıştım. Bitmedi...


Üstüne nefis bir kahvaltı hazırlamış (tamam sucuklu yumurta muhteremden), buzdolabını temizlemiştim.

 

Çarşafları değiştirip çamaşır yıkamak, asmak, bir posta bir posta daha yıkamak asmak


Arada derede evi temizlemek


O arada Arca’ya odasını temizlemesi için direktif vermek, Arca’ya lütfen artık duş alması için uyarıda bulunmak


Arada bir yerde banyo dolaplarını düzenlemek


Temizlikten sıkılınca mutfağa geçip 


Zeytinyağlı dolma, fırında köz biber, kapuska, mantar sote hazırlamak


Çalışma odasına dönüp masayı temizleyip tüm ofis düzeneğini ayarlamak...


Evet tüm bunlar artık epey tombullaşan kollarımdan öpmek için bana yeterli sebebi vermişti, aferindi bana! 


Şimdi şu anda saat 19:52 - henüz kendim için bir şey yaptım, bir bira açıp arkadaşım Zeynepi aradım bir saat kadar sohbet ettim. Ha tabii ya unutuyordum, bir de bu satırları yazıyorum. Evet kendim için yaptığım en güzel şey bu sanırım (kollarımı öpmekten sonra ;) )


Kollarını öpün, iyi gelecek güvenin bana :)

9 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

ben de küçükken kollarımı öperdim :)) muhteşem bir gün geçirmişsiniz, ben sadece yattım tüm gün, hasta değilim, tembelim :(

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Cok cok sevdim bu yazıyı, instagrqmda okudum sonra geldim bir de burda okudum. Sonra öptüm kollarımı

okuyanguzel dedi ki...

harikasın ne diyeyim :))

Sadece C. dedi ki...

Ay Yeliz alemsin. Ben yapsam kesin "aklımı yitiriyorum galiba"ya bağlarım sonunda :))) Vallahi öptüm bak şimdi, afferin kız da dedim, bugün ben de pek sevimliydim kendime karşı çünkü. Evet ya, yapalım bu kol öpme işini.

yeliz dedi ki...

Ben de bugün yayıyorum :))

yeliz dedi ki...

Hahah çok sevindim buraya gelmen okuman yorum yazman çok kıymetli:)

yeliz dedi ki...

Canım ahu sen de:)

yeliz dedi ki...

Bunun psikolojik bir açıklaması vardır kesin:) yoksa da iyi geliyor olması yeterli:)

Adsız dedi ki...

Yeliz,
pandeminin ortasında tek tek sorun çıkaran ve beni bu ortamlarda hastaneye gitmeye zorlayan tüm organlarımla ben de bir sevgi konuşması yapmak zorunda kaldım.(Aslında dışarı konuşmaya çağırıp hepsine ağız, göz dalasım var ama:))

Serap