28 Ağustos 2012 Salı

Dumur diyalog #65 ve tatilden goruntuler

Pazardan alisveris oyunu oynarken ;
A: annem sana bir sey alicam pazardan, cok duygulanacaksin.

......
A: cango, kango, garip, arap .. sizi cok seviyooommm
(sokagin kopeklerini seviyor neyse ki:) )
.....

A: annem biliyor musun? cangoyla arap sana havlayabilirler
Y: nedenmis?
A: sen onlara yemek vermiyorsun cunku
ic ses: sen ayaklarim kicima degerekten kacmadigima sukret cuce! ulen yanlarindan bile geciyorum daha ne edeyim? bi de yemek verecekmisim sen ver!
.....

A: annem biliyo musun? bakkalin kopeginin adi "uyku" obur sokaktaki kopegin adi da "fisilti"

(tamamen totosundan uyduruyor;) )

not1: telefondan post girmeyi pek beceremiyorum goruntuler Ilica plajindan, su kopurten arca fotosu haric:)
not2: duygulandiracak hediye tahta tabureymis:)

5 yorum:

Gulcin dedi ki...

Yeliz sanirim birkac seneye evimize bir kopek arkadas alalim diyebilir. :)

yeliz dedi ki...

basladi bile:)) tasma takalim ben cangoyu gezdireyim diyordu:))

Elif dedi ki...

Yeliz,
Arca ve Ege'yi birgün birlikte plaja götürelim..EGe saatlerce kumla oynamaya bayılıyor.

ayak izleri-sevgi dedi ki...

kumdan kalelere bayıldım.. yetenek var bu çocukta..
köpeklere gelince hislerini paylaşıyorum.. korkuyorum abi napıyım..

elvan dedi ki...

Yelizcim baba oğul inşaata başlamışlar :)))