27 Ağustos 2012 Pazartesi

adettendir...

tatile giden sosyal medya insani kumsalda bir ayak fotografi ceker, instagramin imkanlarindan faydalanarak facayi duzeltir, sonra da facebook senin blogger benim paylasir da paylasir. ayaklari benimki kadar bakimsiz blogger da devekusu misali ayagi kuma gomer de ceker. maksat adet yerini bulsun:)

an itibariyle...

tea&pot'ta mojitolarimizi yudumlarken hain bir karin agrisi ile eve donduren cuceye sovmekte, cayimin demlenmesini beklemekteyim.

yer cucesinin dedigine gore bugun en guzel tatil gunuymus...

Ilica plajindan essiz goruntuler instagram'in ardindan azzzz sonraaaa bu sayfada...

Maksat her mecrada takipcilerin gozune gozune sokmak... tatilde oldugumu:P

7 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

aowwww

flzpink dedi ki...

Ayaklarınızı görünce Fantastik Dörtlü'deki Taş Adam aklıma geldi ;)
İyi tatiller :)

buğday taneleri dedi ki...

tatilde olup olmadığınızla değil ılıca görüntüleriyle ilgileniyorum. beklemedeyim :)

Selen dedi ki...

Valla benide al Ilıca'ya olmazmı? Tamda ofiste tatil dönüşü çekilmez bir günün sabahındayken nasıl iyi gelir ruhuma, bedenime, oğluma, kocama... Beni de al, olmazmı?

ÇokBilmiş dedi ki...

Ben Kaş'a taşındım, daimi tatile girdim. Çatır çatır çatlatırım valla :))

yeliz dedi ki...

@flzpink hahha cok iyiymis
@ meral sicak sicak koydum:))
@selen an itibariyle izdereye geciyoruz gelir misin:)
@cokbilmisim sen ayak bacak el kol cek cek koy anam:))

Özgür Tatlar dedi ki...

bizim gibi uzaklarda yasayanlar icin tatil demek turkiye demek.onemli degil neresi olursa.buarada ben kumda ayaklarimi cekmemisim..