23 Ağustos 2012 Perşembe

Bugün günlerden...

Kısa saç günü! Saçlarımı iyice kısalttım. Ne toplanıyor ne salınıyordu. Çok boş bir anımda yakaladı beni kuaför ve bastı makası! Fönlü şimdi. Merak eden facebook sayfasına baksın, vallahi uğraşamam her sosyal mecrada paylaştım içim şişti. Bir de kötü bir fotoğraf, makyajsız filan (bilmeyen de her sabah pür makyaj çıkıyorum evden sanacak)


Bu arada Arca babaannesiyle yazlıkta, şimdilik sıfır arıza. Arkamızdan su döküp uğurladı bizi. Bu uyumlulukta son gün kafasını ziyadesiyle mikmemin etkisi var, biliyorum. Kendisine üç günlüğüne çalışmaya gideceğimi sonrasında on gün birlikte olacağımızı defalarca anlattım. O kadar çok anlattım ki, “hadi gidin artık” bile dedi.

Tatilden gelip yarın yeni bir tatile çıkacak olmanın saçma bir etkisi var üzerimde. Herkesler izin almış bu üç günü, arayan soran yok, bu güzel, işlerimi bitiriyorum. Ama haftaya herkesler tatilini bitirmiş olacak benim telefon susmayacak adım gibi eminim. Sonra Yeliz elinde laptop, wireless arasın sahil kasabalarında! Ay bak şimdiden geldiler üzerime. En güzel tatil herkesin tatilde olduğu tatil. Bayram bu bakımdan tam bir kafa dinleme oldu bana.

Akşam nicedir İlker’le yapmadığımız bir şeyi yaptık. Konuştuk. Öküz değiliz canım, konuşuyoruz muhterem kocamla. Sözümüz lafımız bir yer cücesi tarafından kesilmeden, bir buçuk saatlik sahil yürüyüşüne eşlik eden bir konuşmaydı. Hemen hiç susmadım. Meğer İlker’le konuşmayı özlemişim.

Nadir kitap'tan "Kumral Ada, Mavi Tuna"yı sipariş ettim. "Su" ile yerle bir olan imajını düzeltmesi için bir fırsat vereceğim Buket Uzuner'e. Onun da çok umurundaydı:P Hayır, onu kaybetmemeliyim! Siparişim tatile çıkmadan gelse bari.

Ve... akşam ne yiyeceğimizi bilmiyorum. Ev tam takır kuru bakır. Sahi ne yiyeceğiz bu akşam!



9 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

İşin yoksa ara dur şimdi facebook'ta sen kimle arkadaştın :))

Blogda resmini paylaşmayıp facete resmini paylaşanlar, beyaz dizilerin şaşkın ve tecrübesiz kız kahramanları gibi olsun :)))
Arca evlenene kadar yanında yatsın... :))
Saçların -nasıl olacaksa artık- yıldız tilbeye benzesin :))

Sevgilerimle :))

Asortik Krep dedi ki...

Söylesene bloğun sayfası var diye :))

yeliz dedi ki...

puhahahahsh krebim kopardin beni bedduana saglik operim:))) nasil olmus:)

ruhdagi dedi ki...

Nereden bulunuyor şimdi yeni cemalin ben anlamadım :( feysbuku olmayanlar göremiyecek mi?

laleninbahcesi dedi ki...

ay hemen bakem merak ettim. Benim saaçın da bir tımara ihtiyacı var:)))
Ay o yürüyüş sırasında ki sohbetler ne tatlı oluyor arada iki tur kavga edip barışıyoruz bile bazen hehehe

Asortik Krep dedi ki...

Güzel ve havalı olmuş, ben daha önce de seni birinin face'inden görmüştüm ama.. :)) Şimdi kim olduğunu hatırlayamadım.

Gulcin dedi ki...

Kisa sac gibiis yok :)
kestirdim 2 ayda yine ense kapandi hemen gelsem de kestirsem diye bekliyorum :) tatilde cesmede misiniz Yeliz?

Adsız dedi ki...

iyi tatiller yeliz.. umarım bu arada bizi habersiz bırakmazsın. bu arada sen yazınca farkettim işe başladığım 6 yıl içinde hiç 10 gün kesintisiz tatil yapmamışım var anasını! mercan

yeliz dedi ki...

asortik krebim muhtemelen Zühre'nin veya Cüneyt'in face'inden görmüşsündür, kuzeniz ya o bakımdan:)
teşekkür ederim bu arada:)

Gülçincim bu akşam Çeşme, muhtemelen Salıya kadar kalırız, Salı Özdereye geçeriz. Yoksa sen de mi Çeşme'desin?

Yok Mercanım ben yazmadan durabilir miyim:)))) tatil ihtiyaç gerçi Arca cıcığımı çıkaracak ama olsun:)