15 Ağustos 2012 Çarşamba

Dumur diyalog #63

A: Bana su verir misin babam? Mcqueenli bardaktan önce soğuktan sonra ılıktan.

İ: Önce ılıktan sonra soğuktan koysam olmaz mı?
A: Hmm bu da güzel bir fikir.
.....................
Arabalarını yere çarparak oynuyor, Nadire abla birkaç kere uyarıyor.
Sonunda, "Arca alt kat komşu rahatsız olacak, buraya şikayete geldiğinde ben konuşmayacağım, sen aç kapıyı, tamam mı?" diyor. Arca cücesi "olmaz ben tanımadığım insanlara kapı açmıyorum!"

.....................



Yüz milyonuncu neden sorusundan sıkılan İlker, birkaç dakikalık molaya şaşırır,

İ: Dilini mi yuttun Arca?
A: Yutmadım.
Pislik olsun diye;
İ: Aa neden dilini yutmadın?
A: Yutmadım. Neden dilimi yutsaymışım?

.................
A: Babam seni seviyom
İ: Ben de seni seviyorum babacım
A: Ben seni çok seviyom
İ : Ben de seni çok seviyorum babacım
A: Ama annemle uyuycam hep annemle uyuycam!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hep annemle uyuycam ha!:)) 20 yıl sonra elin hatunu için çıldırırken sormak lazım bunu sana arca:)) mercan

Nil dedi ki...

Acayip hazır cevap. ve işini bilen bir cüce bu Arca paşa.

Fikriye Filtresiz dedi ki...

arcayı benim küçüğe alayım diyorum:)

Seyhan Günay Kaya dedi ki...

:)) sabah sabah güldürdü bıcır. Bu ne dil böyle :)) maşallah

Elif dedi ki...

Tanımadığın insanlara kapı açma sen...aferim doğru yoldasın kuzum :)

laleninbahcesi dedi ki...

Dün akşam Gamse, annesine aşırı bağlı erkeklerden korkuyorum dedi hehehhe bu sana tüyo olsun Yeliz...

Ama hep annemle uyucam kısmı kopardı beni kopardı...

Gulcin dedi ki...

babasinin cocuguyla uyku hasreti bitmedi sanirim da bitmeyecek. Bak hep aklinda annemle uyucam annemle uyucam ya bir aksam da uyu su babanla be arca sevinsin yazik :)