13 Ağustos 2012 Pazartesi

Dumur diyalog #62

Yazlıkta arabalarıyla oynarken dedesi soruyor,
D: Oooo Arca arabalarını mı konuşturuyorsun?
A: HAYIR, onlar kendi aralarında konuşuyorlar, dinle bak
.....................

A: Balonlarla oynayalım
Y: Uyku saati 10 kere at, sonra yatağa
A: 20 kere
Y: Olmaz 10!
A: 20, ISRAR EDİYORUM!
Y: 15'te anlaşalım
A: 15, 20'den büyük mü?
Y: Küçük ama 10'dan büyük
A: Anlaştık
....................

Bu aralar nezaket kurallarına takık anası yüzünden hiçbir işini hallemiyor cüce.
A: Bana su getir.Önce soğuktan sonra ılıktan.
Y: Nasıl isteyecektin? Nasıl rica edecektin?
Epey düşündükten sonra;
A: Annecim  - lütfen - bana önce soğuktan sonra ılıktan su getirip İKRAM EDER MİSİN?
.....................

7 yorum:

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

:))Özellikle rica kısmına bayıldım, çok tatlı maşallah:)

kuzunun annesi dedi ki...

seni yerim ben yer

Gulcin dedi ki...

yeliz dedim ki bugun bana soyle bir dumur diyalog, soyle bir bak ne dedi falan lazim. Sagolasin sesimi duydun.
pazarligin ozunu kaptin be Arca senin soylediginden kucuk olabilir ama annenin soylediginden buyuk ya bosver aferin :)

laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz , Arca sonunda pazarlık konusunda uzman olacak aman dikkat yeni stratejiler geliştiriyor.

İkram kısmına bittim.

Elif dedi ki...

Arca varya sen fırlamanın önde gidenisin kuzum:)

Adsız dedi ki...

dumur diyaloglarınızın sıkı takipçisiyim ve diyalogların sahibine de bayılıyorum. :) çok şeker bir oğlunuz var, maşallah...

Cebimdeki renkler dedi ki...

O fotoğraftaki halini de ısıra ısıra öpesim var.