28 Ocak 2013 Pazartesi

Dumur diyalog #88

İlker sabah Arca'ya rüyasını anlatıyor
İ: rüyamda büyümüştün ve arabayı sen kullanıyordun, birlikte geziyorduk.
Hangi arabayı kullanmak isterdin anneninkini mi benimkini mi?
A: hmm ben siyah BMW kullanmak istiyorum



A: annem biliyor musun bugün okulda kakam geldi. Tutamayacak kadar çok geldi
Y: ee n'aptın?
A: zart zart osurdum puhahahah

A: annem bana sihirli değnek yapar mısın?
Y: hmm yaparım da nasıl yapılıyor acaba?
Arca telefonu getirir,
"Burdan bak bakalım yazıyor mu nasıl yapıldığı"



4 yorum:

Adsız dedi ki...

zart zurt mu puhaaa ee osuran d.t sıçarmış deyimini arca da biliyor sanırım :))) mercan

rainforest dedi ki...

:)))ehehehe

Evren dedi ki...

Ahaha, bizimki de iPad'e sor demişti bir keresinde :) Siyah BMW de yakışır Arca'ya :)

Etkaca dedi ki...

Çok güldüm yine:)) eşime de okudum hepsini birlikte de güldük :))))